Ředitel Mgr. Jiří KAREL
Tel.: 313 512 351
Mobil: 775 667 553
E-mail: vedouci@kulturnicentrum.cz
kcr@kulturnicentrum.cz
Všeobecné obchodní podmínky
- Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a z nich plynoucí závazky mezi příspěvkovou organizací Kulturní centrum Rakovník, Na Sekyře 2377, Rakovník 26901, IČO: 71192557, kcr@kulturnicentrum.cz, (dále jen „prodávající“ nebo „provozovatel“) a zákazníkem – kupujícím (dále jen „zákazník).
- Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká koupí vstupenky na filmové nebo jiné představení provozované prodávajícím.
- Zákazník, který zakoupí vstupenky přímo na provozovně prodávajícího nebo přes internet, vyjadřuje tak souhlas s těmito všeobecnými podmínkami, které jsou pro obě smluvní strany závazné.
- Pro smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem je rozhodující verze všeobecných obchodních podmínek platná v den uhrazení platby kupní ceny za vstupenku.
Vysvětlení pojmů
- Zkratkou „VOP“ se rozumí tyto všeobecné obchodní podmínky.
- Vstupenkou se rozumí jedna vstupenka nebo více vstupenek, které si zákazník zakoupí na pokladnách prodávajícího.
- Elektronickou vstupenkou se rozumí jedna elektronická vstupenka nebo více elektronických vstupenek, které si zákazník objedná a zaplatí přes internet.
- Uvedená kupní cena je cenou aktuální pro objednaná představení, tato cena obsahuje DPH v zákonné výši a je cenou konečnou.
Koupě vstupenky
- Vstupenku může zákazník zakoupit přímo v provozovně prodávajícího, kdy při platbě na pokladně prodávajícího obdrží vstupenku, nebo přes internet na stránkách prodávajícího: www.kulturnicentrum.cz
- Rezervace vstupenek na pokladně či při koupi přes internet není v některých případech možná.
- Při koupi vstupenky na provozovně prodávajícího vybírá zákazník z dosud volných vstupenek. Při koupi vstupenky přes internet obdrží zákazník elektronickou vstupenku, která je vybavena číselným čárovým kódem a bude zákazníkovi zaslána na zákazníkem označený a zadaný e-mail ve formátu PDF pro vytištění nebo mu bude zaslaná na zákazníkem označený a zadaný e-mail pro možnost uložení do mobilního telefonu, za předpokladu objednání a úhrady vstupenky přes internet. Zákazník může uhrazení kupní ceny přes internet realizovat následujícími typy platebních karet: MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron
Ostatní podmínky
- Číselné čárové kódy vstupenky lze sejmout čtecím zařízením pouze jednou, tzn. že při jakémkoliv dalším předložení číselného čárového kódu na tištěné vstupence nebo na vstupence v mobilním telefonu nebude k takto opakovaně předložené vstupence přihlíženo a na jejich základě nebude povolen vstup do zařízení provozovatele, a to bez ohledu na to, kdo elektronickou vstupenku předloží.
- Provozovatel není odpovědný za obtíže způsobené neoprávněným použitím nebo zkopírováním elektronické vstupenky. Její padělání je trestné. Elektronická vstupenka se rovněž stává neplatnou, jestliže z ní nejsou patrné údaje potřebné pro její kontrolu nebo byla pozměněna dodatečnými úpravami.
Ochrana osobních údajů
- Nákupem elektronické vstupenky dává zákazník provozovateli v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., zákonem č. 40/1995 Sb. a zákonem č. 480/2004 Sb. v platném znění souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefon, případně dalších údajů uvedených v registračním formuláři za účelem realizace prodeje elektronické vstupenky prostřednictví internetu, případně pro účely reklamace nebo informace o zrušeném představení po dobu jednoho roku. Provozovatel se zavazuje, že uvedená osobní data jsou považována za přísně důvěrná a nebudou nikdy prodána nebo převedena na někoho jiného. Všechny osobní údaje budou přísně utajeny a budou užívány pouze pro účely provozovatele.
- Údaje, které budou sloužit pro úhradu kupní ceny elektronické vstupenky, jsou poskytovány přímo společnostem provozujícím zabezpečené internetové platební brány a provozovatel nemá k těmto údajům přístup. Tyto údaje jsou chráněny v souladu se všeobecnými podmínkami provozovatelů těchto zabezpečených internetových platebních bran.
Odstoupení od smlouvy
- Dle ustanovení § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemá zákazník právo od smlouvy odstoupit, neboť se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění je poskytováno v určeném termínu a době.
- V případě, že dojde ke zrušení představení, na které si zákazník již zakoupil vstupenku nebo elektronickou vstupenku, bude zákazníkovi vrácena kupní cena následujícím způsobem:
a) u vstupenky zakoupené v pokladně provozovatele bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena v hotovosti přímo na pokladně provozovatele,
b) u elektronické vstupenky bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena zpět na bankovní účet, a to do tří dnů od zrušení představení.
Rozhodné právo, soudní místo a mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
- Smluvní vztahy mezi prodávajícím a zákazníkem se řídí českým právem a pro případné soudní spory jsou příslušné české soudy.
- Pro řešení sporů mezi prodávajícím a zákazníkem je místně příslušný obecný soud prodávajícího, pokud právní předpis nestanoví jinak.
- Zákazník je oprávněn, vznikne-li mezi ním a prodávajícím spor a nepodaří-li se takto vzniklý spor vyřešit smírčí cestou, obrátit se s návrhem řešení takového sporu na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
Závěrečná ustanovení
- Tyto VOP jsou platné pro smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a zákazníkem.
- Prodávající si vyhrazuje právo změny VOP bez předchozího upozornění.
- Toto znění VOP nabývá účinnosti dne 01.01.2021